Test

Wat is dit?

service van hoog niveau

De allerbeste klantenservice

Je business is een 5-sterren hotel, de beleving moet kloppen en overtreffen. Briljante UX/UI, 360-graden klantbeeld, Chatbots, allemaal zaken waarmee wij jouw business naar een hoger level tillen.

Componenten

Binnen het deelproces 'klantenservice' van de e-commerceflow biedt Novulo met haar specifieke componenten standaard een brede invulling, indien componenten nog niet in de library staan worden deze on demand voor jouw business ontwikkeld.

Helpdesk en klantenservice

  • Remote service;
  • Service op locatie;
  • Detachering;
  • Overzicht op basis van: prioriteit, deadline, and more;
  • Registratie van uitgevoerde werkzaamheden;
  • Tijdregistratie;
  • Gebruikte artikelen;
  • Overzicht van alle contactmomenten met bijlagen;
  • Outlook add-in;
  • Knowledgebase;
  • De Novulo Service module biedt volledige integratie met SLA, planning en beschikbaarheid, klantportaal.

Reparaties

  • Snelle efficiënte registratie van defecte producten;
  • Afgiftebewijs;
  • Automatisch status-berichten aan de klant;
  • Prijsopgave.

Service Level Agreement (SLA)

  • Diensten voor een vaste prijs per jaar;
  • Responsetijd per contractregel;
  • Rendement overzicht per SLA en per klant
  • Hyperlink naar MSP-tool’s bijvoorbeeld “SolarWinds N-central”;
  • Hyperlink naar RDP-Management.

Volg jij House of low-code al?

Op het contentplatform House of low-code vind je inspiratie, waardevolle inzichten, de laatste trends en slimme oplossingen die je helpen om de toenemende behoefte aan digitale innovatie met low-code bij te benen.

Enter House of low-code
Enter House of low-code
contact

Wat is jouw e-commerce uitdaging?

Vertel mij meer over jouw digitale uitdaging(en). Ik en mijn team geven je graag vrijblijvend advies over hoe je daar snel, slim én duurzaam op inspeelt met low-code.

Contact met Angelo