Test

Wat is dit?

expertise overzicht

Adapptive low-code voor de retail

De customer journey in de e-commerce bestaat uit een mix van online en offline activiteiten en als retailer wil je in deze hele reis de klant persoonlijk benaderen en een prettig gevoel geven. Met als doel dat hij nog eens bij je terugkomt. Juist omdat klantwensen zo snel veranderen, is het essentieel dat je ook je bedrijfsprocessen snel kunt aanpassen. Met het flexibele low-code platform van Novulo, zorg je ervoor dat je e-business wendbaar blijft.

wendbaar met low-code

Ga voor die flexibele e-commerceflow

Omdat klantwensen zo snel veranderen, is het essentieel dat je als retailer wendbaar bent. Ontdek daarom het flexibele low-code platform van Novulo. In alle fasen van de e-commerceflow: persoonlijke marketing, omnichannel sales, gestroomlijnde fulfillment en de allerbeste klantenservice hebben wij specialisten die het onderste uit de kan halen voor jouw business. Of het nu gaat om een onderdeel van deze e-commerceflow of de gehele keten. Wij hebben de specialisten die jouw e-commerce business verder helpen.

EFFECTIEF EN persoonlijk

Persoonlijke marketing

In de online retail is de tijd van massale marketingcampagnes écht voorbij. Iedere klant is een uniek individu met persoonlijke voorkeuren. Om een klant te prikkelen, zul je hem dus persoonlijk moeten aanspreken. Dat lukt alleen wanneer je je klant daadwerkelijk kent. Want hoe vervelend zijn de talloze online advertenties die nog wekenlang voorbijkomen, wanneer je net een laptop hebt aangeschaft? 

Met Novulo kun je geautomatiseerd gepersonaliseerde campagnes lanceren over meerdere kanalen. De klant ken je door en door, omdat je zijn klik- en koopgedrag, interesses en voorkeuren al hebt vastgelegd. Hierdoor kun je op het juiste moment de juiste content inzetten en passende aanbevelingen doen voor up- en cross-sell. Maak marketing voor jouw e-business weer persoonlijk en effectief met Novulo.

Meer marketing componenten
een persoonlijke sales tijger

Omnichannel Sales

Op een pusherige verkoper zit niemand te wachten. Toch wil je als online retailer zo vroeg mogelijk in het verkoopproces aanwezig zijn, maar hoe pak je dat aan? Door je klant zo goed mogelijk van dienst te zijn met een soepel functionerende webshop, uitgebreide productinformatie, handige keuzetools en een eenvoudige check-out. Daarbij zou het niet moeten uitmaken dat online en offline sales door elkaar heen lopen. 

Met het low-code platform van Novulo bouw je een flexibele webshop die ook de zwaarste piekmomenten kan opvangen en volledig is geïntegreerd met Novulo's product information management (PIM), CRM, logistieke systemen en externe applicaties. We kunnen wel zeggen dat je met Novulo een onmisbare verkoper aanneemt die 24/7 in dienst staat van de klant. Ontwikkel daarnaast een modern kassasysteem op maat, voor zowel in de winkel als online. Laat de klant kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden en combineer de POS-software een barcodescanner of pinapparaat.

Meer sales componenten
de kunst van een goede keten

Gestroomlijnde fulfillment

Je wilt een klant absoluut niet laten wachten op zijn bestelling, maar in de e-commerce zijn logistieke processen redelijk complex. Een aankoop vanuit de winkel of webshop laten thuisbezorgen via een leverancier? Online een item aanschaffen en retourneren in de winkel? Of iets in de winkel kopen en thuis laten afleveren? Dat zijn geen unieke processen voor een online retailer, maar het is de kunst om aan de achterkant de logistieke keten goed op orde te hebben.

Door verkoop, fulfillment en service met elkaar te verweven, biedt Novulo niet alleen een snelle uitlevering van de orders, maar ook flexibiliteit als next day en same day delivery, vrije keuze in afhaalpunten en de mogelijkheid om te ruilen of te retourneren in de winkel. Verder is data cruciaal: krijg inzicht in realtime levertijden, voorraad en redenen voor retouren, zodat je die processen kunt optimaliseren. Ook levering en retouren zijn belangrijke onderdelen van de customer journey, vergeet ze niet.

Meer fulfillment componenten
service van hoog niveau

De allerbeste klantenservice

Een slechte service laat een nare bijsmaak achter bij de klant en zal ervoor zorgen dat hij niet snel bij je terugkomt. Zonde, want voor online retailers is het veel lastiger (en kostbaarder) om een nieuwe klant voor je te winnen, dan om een klant binnen te houden. 

Met Novulo breng je de ervaring van je klant naar een hoger niveau. Medewerkers hebben namelijk toegang tot allerlei informatie om de klant direct van dienst te kunnen zijn. Denk aan orderhistorie, klikgedrag in de webshop en mailings, en natuurlijk vanuit eerdere contactmomenten met de klantenservice. Via het klantportaal kunnen klanten hun gegevens zelf gemakkelijk terugvinden en met een chatbot is de klantenservice 27/4 beschikbaar.

Meer klantenservice componenten

Volg jij House of low-code al?

Op het contentplatform House of low-code vind je inspiratie, waardevolle inzichten, de laatste trends en slimme oplossingen die je helpen om de toenemende behoefte aan digitale innovatie met low-code bij te benen.

Enter House of low-code
Enter House of low-code
contact

Wat is jouw e-commerce uitdaging?

Vertel mij meer over jouw digitale uitdaging(en). Ik en mijn team geven je graag vrijblijvend advies over hoe je daar snel, slim én duurzaam op inspeelt met low-code.

Contact met Angelo